Вхід | Реєстрація Головна Каталог товарів Акція Кошик (0)
Зміна мовиRU
099 - 771 - 02 - 58063 - 450 - 65 - 21Viber Відеоогляди Доставка і оплата Гарантія та повернення Новина Про компанію
telephone

Гарантія та Повернення

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
    гарантійне обслуговування/ремонт ви можете отримати звернувшись до менеджера інтернет магазину, для подальшої консультації.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
   Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки.
Я можу обміняти або повернути товар?
    Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон Про захист прав споживача".
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:

  • Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, зламаних деталей і т. г.;
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • Наявність квитанції про оплату товару.

    Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку Сервісного центру (якщо в цьому є потреба, є введу специфіка товару, наприклад навушники, камери, Телефони), про те, що Умови експлуатації не порушені.

Як обміняти або повернути товар, який не підійшов, не сподобався і інше? Згідно із Законом України»Про захист прав споживачів "

Переконайтеся, будь ласка, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи день покупки. Перевірте, будь ласка, відсутність Вашого товару в переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню: товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання), збережені його товарний вигляд і всі споживчі властивості.

 

У яких випадках гарантія не надається?

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціонований розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.
  • гарантійні зобовязання не поширюються на наступні несправності:
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті зєднання і підключення товару ДО ІНШИХ ВИРОБІВ;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Зверніть увагу на основні пункти для здійснення повернення:

  • 14 днів від дати придбання товару;
  • товар без ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації;
  • гарантійний талон;
  • документ, що засвідчує особу.

 

За яких умов буде виконано повернення?
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки.
Ви можете обміняти або повернути його протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон Про захист прав споживача".
щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, зламаних деталей і т. д.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • наявність гарантійного талона.

    Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку Сервісного центру (якщо в цьому є потреба, є введу специфіка товару, наприклад навушники, камери, Телефони), про те, що Умови експлуатації не порушені.
для інформації: стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»
 
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні.